Według danych raportu klub z Opola znalazł się na dziewiątym miejscu w lidze pod względem przychodów, osiągając wynik 13,8 mln zł. W rankingu nie uwzględniono Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, który w poprzednim sezonie awansował do Ekstraklasy. Najwyższe wpływy w zestawieniu zanotowała Wisła Kraków, której budżet wynosił prawie 50 mln zł.
W kategorii wydatków na pierwszą drużynę Odra uplasowała się na dziesiątej pozycji, z kwotą 6,76 mln zł. Dla porównania - Wisła przeznaczyła na ten cel niemal 20 mln zł.
Na szczególne uznanie zasługuje jednak frekwencja na Itaka Arenie. Świadczy to o rosnącym zainteresowaniu lokalnych fanów oraz o skuteczności inwestycji w nowoczesny stadion. Jest dobrze, a może być jeszcze lepiej.
Cieszy bardzo wzrost o 100% frekwencji na meczach Odry, gdy w całej lidze było to tylko 4%. A także wysoka lokata z przychodów z dnia meczowego. Itaka Arena przynosi efekty - napisał na swoim FB Prezydent Opola, Arkadiusz Wiśniewski
Wartość prezentacji medialnej Opola, wynikającej z obecności klubu w rozgrywkach, szacowana jest na około 15 mln zł rocznie.
Odra na świetną frekwencję liczy także w czasie zbliżającego się meczu z Ruchem Chorzów. To już w najbliższy piątek.








Napisz komentarz
Komentarze